יום שישי, 7 במאי 2010

.

.

מעצב אריזה שנקרי

שמצאתי ברפירנס שאמנון כתב
http://www.thedieline.com/blog/2010/05/student-spotlight-optical-brightening.html

גניבת רעיון של 7 ימים !!


גנבו לי את הרעיון של 7 ימים :)

צפו בכל הכתבה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3886236,00.html


יום חמישי, 6 במאי 2010


לשבוע הקרוב

המפגש הקרוב הוא החשוב ביותר, בו מונחת התשתית הרעיונית לעבודה משם נמשיך לכל העיסוק הויזואלי.
כל אחד ואחת מכן חייבים לצאת עם הבנה מאוד ברורה בסוף השיעור מה  האפיון המתוכנן למוצר. זה לא דבר שניתן להחליט עליו לילה לפני הגשה...בטח לא בתרגיל המכיל מספר רבדים.
ולכן יש להביא לשיעור -  מספר הצעות ורעיונות שונים למוצר. אלו יהיו כתובים על גבי דף a4 באופן הבא:  קהל היעד, יחוד המוצר ואיך מדגישים יחוד זה, המסר המרכזי, הצעות לשם, הצעות לסלוגן, אסוציאציות ראשוניות, חומרים המתקשרים להצעה, מחקר מקיף, קונספט בורד עשיר, ודוגמאות רפרנטיות. כל זה בנוגע לכל רעיון.

הדף הוא בדיוק כפי שעשיתם בסוף התרגיל האחרון, אלא שהפעם בסדר הנכון. בהתחלה.

שבת שלום


אמנון


עוד על התרגיל החדש

שלום,
ברצוני להסביר שוב מה מייחד את המוצרים שנבחרו לתרגיל - אלו מוצרים שבהם אין הבדל בין היצרנים השונים,
ולכן יש יתרון גדול לפן השיווקי/תדמיתי כלומר להעברת המסר שאנו בוחרים להעביר.
למה דומה הדבר - חברת לוריאל שבוודאי רובכם מכירים, מחברות הקוסמטיקה הגדולות בעולם היא אחת הדוגמאות הבולטות לשיווק ממותג, לדוגמא יש להם קרם נגד קמטים - אותו קרם בכל הפעמים - אך האריזה משתנה. פעם יהיה מדובר בקרם לגברים, פעם לנשים בגיל העמידה, ופעם לנשים לאחר לידה, לטיפול בקמטים המופיעים אז. ובפעם האחרת כקרם לנשים וגברים שעשו דיאטה רצחנית וונשארו לכך עדויות בעור.

שוב זה יהיה אותו קרם בדיוק! אך בשינוי אדרת כלומר בשינוי צורני של האריזה והשפה בה פונים לקהל היעד הנבחר.


זה בדיוק התרגיל לפניכם, קחו את המוצר שקיבלתם בהגרלת המאה, וחשבו איך ניתן לשווקו בצורה חדשנית ייחודית, לקהל יעד ספציפי.




רפרנטים

שלום,
מומלץ מאוד לבקר באתר הבא - http://www.thedieline.com/
האתר המוביל בתחום האריזות

בנוסף תוכלו  למצוא מספר בלוגים בנושא בחיפוש מהיר ברשת.

מי שמכיר את הספר הבא ויש לו אותו הוא שימצא אותו בספריה
אשמח אם יוכל להביאו לכיתה - http://www.gestalten.com/books/detail?id=ceaea76522c5748d0122c5cc509f000b

כמובן שכל ספר אחר בו מצויים רפרנטים מתאימים יתקבל בברכה בשיעור הקרוב

יום רביעי, 5 במאי 2010

מדליק

חובה לצפות בלינק הבא - ארט דיירקשין פשוט ומקצועי - תוצר מדליק
http://vimeo.com/9752986

במקום שיעור בתולדות האמנות

תהנו

יום שלישי, 4 במאי 2010

גלולות וביצים

תרגיל שני - אריזה וקמפיין


עליכם לבחור אחד מן המוצרים הבאים: גלולות או ביצים ולעצב עבורו אריזה, ולשווקו באמצעות, סדרת מודעות ונקודות בונוס: פרסום גרילה/קד”ם מתאימים.

אך ראשית עליכם להגדיר מה המוצר שאותו אתם משווקים, מה יתרונותיו וחסרונותיו, מהו קהל היעד הספציפי אליו אתם פונים ומהי השפה החזותית הנכונה.

אחר כך אתם אלו שתיתנו שם למוצר, תגדירו מסר, תארזו אותו בצורה קיאטיבית שמעבירה את המסר נכון ולבסוף תדאגו להעביר מסר זה לקהל ע”י הגדרת מסר קמפייני הכולל את הקופי וסדרת דימויים (מודעות/כרזות) משלימה. כמו כן ארצה לראות ככל שיאפשר הזמן הצעה לפרסום גרילה/ מוצר קד”ם תואם


לו”ז

11.5 - בניית תשתית רעיונית: קהל יעד, יתרונות חסרונות, יחוד, שפה גרפית, רפרנטים, קונספט בורד, וכל דבר אחר העוזר לגיבוש הרעיון.
25.5 - סקיצות מגוונות
11.6 - סקיצות מתקדמות
סוף יוני - הגשה חגיגית


יום ראשון, 2 במאי 2010

הגשה//הגשה//הגשה

שלום לכולם,



הנה כמה דגשים לקראת ההגשה -


1. נא לדאוג להדפיס את הדברים מבעוד מועד שלא תופתעו מהצבעוניות המתקבלת ויהיה מספיק זמן לתקן,
משפטים כגון "הדפסתי את הקובץ במקום חדש" או "נגמר להם הכחול במכונה" וכדומה ידחו על הסף. מה שתגישו היא התוצאה הסופית הרלבנטית מבחינתי.

2. תזכרו שתמונות שצילמתם (בעיקר בכל הנוגע לשבעה ימים) ניתן להיטיב ולשפר בפוטושופ, כך שיראו פחות סטונדטיאליות ויותר מקצועיות, יותר מושכות, רציניות.

3. ההגשה עצמה תחל בשתיים בדיוק וזאת כיוון ש-א. זו השעה שמתחיל השיעור ב. המרצה האורח (שאני מקווה שאכן יגיע) העורך הגרפי של טיים אאוט, לחוץ בזמן וביקש כי נדייק. ג. תשובות א+ב נכונות.

4. את השערים עצמם יש להגיש על גבי העיתונים עצמם או מודלים שלהם בגודל 1:1 ולא תלויים על גבי הקיר. כ"א יציג את שלשת העיתונים יחדיו ולצדם שם הסטודנט. אתם יכולים להגיש כ"א בנפרד או על גבי שולחן אחד ארוך מוקפד ומסודר.

5. על הקירות אתם מוזמנים לתלות סקיצות, חומרים נוספים ששימשו אתכם וכדומה.

6. כ"א יגיש לי בנוסף דף a4 עם שמו ובו מופיע תיאור של העבודות באופן הבא - קופי, כותרת משנה או נושא הכתבה, ותיאור הדימוי והרעיון. לדוגמא: שבעה ימים: קופי - לא תגנוב - הגרסא הצהלית, משנה/ -ענת קם וכו' וכו',תיאור הדימוי- צילום של ענת קם כקדושה מעונה.


בהצלחה לכולם
נתראה בשלישי